Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna

Jelenia Góra ul. Wolności 259 (Cieplice)

Kadra

KADRA PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ 2024/2025

Dyrektor - Ilona Korzekwa

kwalifikacje zawodowe: psycholog

obszar pracy w poradni:

  • diagnoza i terapia dzieci z deficytami i opóźnieniami rozwojowymi w wieku 0-6 r. ż. w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
  • diagnoza gotowości szkolnej
  • diagnoza problemów dydaktycznych i wychowawczych uczniów w wieku przedszkolnym i szkolnym
  • orzecznictwo
  • pomoc terapeutyczna dla rodzin dzieci niedostosowanych społecznie oraz z problemami wychowawczymi
  • terapia grupowa: trening umiejętności społecznych dzieci w wieku 5-8 lat, gotowość szkolna.

 

Wicedyrektor - Lucyna Dzieniszewska

kwalifikacje zawodowe: pedagog, tyflopedagog, terapia pedagogiczna

obszar pracy w poradni:

orzecznictwo

  • interwencje kryzysowe
  • orzecznictwo
  • wspomaganie placówek w zakresie szkoleniowych rad pedagogicznych, spotkań z rodzicami, udziału w zespołach wychowawczych i konsultacji indywidualnych przypadków
  • konsultacje dla rodziców i nauczycieli
  • nadzór i opieka nad praktykami studenckimi.

 

PSYCHOLODZY:

 

Oksana Arkhypova pracuje jako psycholog

dodatkowe kwalifikacje: Trener Umiejętności Społecznych (TUS) I i II Stopnia, rewalidacja i terapia dziecka ze spektrum autyzmu w wieku przedszkolnym, trener umiejętności społecznych u dzieci i dorosłych ze spektrum zaburzeń autystycznych, zaburzenia lękowe u dzieci i młodzieży. 

obszar pracy w poradni:

  • diagnoza problemów dydaktycznych i wychowawczych wieku przedszkolnego i wczesnoszkolnego
  • terapia psychologiczna
  • orzecznictwo
  • psychoedukacja oraz pomoc psychologiczna dla dzieci wieku przedszkolnego
  • pomoc psychologiczna w zakresie: zaburzeń lękowych, trudności z nauką, trudności w kontaktach społecznych, trudności z regulacją emocji, trudności w radzeniu sobie ze stresem.
  • konsultacje oraz psychoedukacja dla rodziców uczniów.

 

Agnieszka Fąfara pracuje jako psycholog

dodatkowe kwalifikacje: studia podyplomowe na kierunku „Kryzys i interwencje kryzysowe”; kurs fundacji ICISF „Interwencja kryzysowa w kontakcie indywidualnym i grupowym według modelu ICISF”.

obszar pracy w poradni:

  • diagnoza problemów dydaktycznych i wychowawczych, których doświadczają uczniowie na etapie edukacji wczesnoszkolnej i szkolnej
  • orzecznictwo
  • poradnictwo psychologiczne i spotkania psychoedukacyjne dla uczniów i ich rodziców
  • konsultacje dla rodziców.

 

Małgorzata Kasprzyk- Lewiński pracuje jako psycholog

dodatkowe kwalifikacje: terapeutka CBT w trakcie szkolenia, neurologopeda, pedagog specjalny.

obszar pracy w poradni: 

  • diagnoza problemów dydaktycznych i wychowawczych, dzieci na w wieku szkolnym i przedszkolnym
  • orzecznictwo
  • diagnoza gotowości szkolnej
  • poradnictwo psychologiczne i psychoedukacyjne dla dzieci i młodzieży z zakresu: zaburzeń lękowych, trudności w kontaktach społecznych, trudności z regulacją emocji, trudności w radzeniu sobie ze stresem, trudności z nauką
  • konsultacje i psychoedukacja dla rodziców. 

 

Beata Kozak- Gąska pracuje jako psycholog

dodatkowe kwalifikacje: przygotowanie pedagogiczne dla psychologów; studia podyplomowe z obszaru pomocy psychologicznej i interwencji kryzysowej. 

obszar pracy w poradni: 

  • diagnoza problemów dydaktycznych i wychowawczych wieku przedszkolnego i wczesnoszkolnego
  • diagnoza gotowości szkolnej
  • terapia psychologiczna
  • orzecznictwo
  • psychoedukacja oraz pomoc psychologiczna dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
  • pomoc psychologiczna w zakresie: zaburzeń lękowych, trudności z nauką, trudności w kontaktach społecznych, trudności z regulacją emocji, trudności w radzeniu sobie ze stresem
  • konsultacje oraz psychoedukacja dla rodziców uczniów.

 

Agnieszka Masternak pracuje jako psycholog

dodatkowe kwalifikacje: realizator Szkoły dla Rodziców i Wychowawców, trener TUS

obszar pracy w poradni:

  • diagnoza zaburzeń rozwoju psychoruchowego u dzieci w wieku przedszkolnym
  • diagnoza gotowości szkolnej
  • diagnoza problemów dydaktycznych i wychowawczych wieku przedszkolnego i wczesnoszkolnego
  • orzecznictwo
  • prowadzenie "Szkoły dla Rodziców"
  • poradnictwo i psychoedukacja dla rodziców
  • prowadzenie zajęć profilaktyki alkoholowej w szkołach podstawowych
  • psychoedukacja oraz pomoc psychologiczna dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym

 

Patrycja Rędzia pracuje jako psycholog

obszar pracy w poradni:

  • diagnoza problemów dydaktycznych i wychowawczych wieku szkolnego
  • orzecznictwo
  • psychoedukacja oraz pomoc psychologiczna dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
  • konsultacje oraz psychoedukacja dla rodziców uczniów.

 

Dominika Rusnak- Kasperek pracuje jako psycholog

dodatkowe kwalifikacje: przygotowanie pedagogiczne dla psychologów; studia podyplomowe z zakresu seksuologii, studium podyplomowe Terapii Poznawczo- Behawioralnej dzieci i młodzieży

obszar pracy w poradni: 

  • diagnoza problemów dydaktycznych i wychowawczych dzieci i młodzieży
  • diagnoza gotowości szkolnej
  • psychoedukacja oraz pomoc psychologiczna dla dzieci i młodzieży
  • orzecznictwo
  • konsultacje i psychoedukacja dla rodziców
  • pomoc psychologiczna w zakresie: zaburzeń lękowych, trudności z nauką, trudności w kontaktach społecznych, trudności z regulacją emocji, trudności w radzeniu sobie ze stresem
  • konsultacje z zakresu rozwoju seksualnego dzieci i młodzieży. 

 

Renata Szczepanik pracuje jako psycholog

dodatkowe kwalifikacje: pedagog, doradca zawodowy, terapeuta SI, trener Biofeedback

obszar pracy w poradni:

  • diagnoza dzieci z opóźnieniami i odchyleniami rozwojowymi w wieku 2-6 r.ż. (profil PEPR)
  • diagnoza problemów dydaktycznych i wychowawczych wieku wczesnoszkolnego i szkolnego
  • diagnoza i terapia indywidualna uczniów z trudnościami w uczeniu się matematyki
  • orzecznictwo
  • poradnictwo zawodowe dla młodzieży
  • przesiewowe badania słuchu i wzroku PBZ (Platformą Badań Zmysłów)
  • terapia SI (integrcaji sensorycznej)
  • terapia metodą Biofeedback.

 

Beata Zielińska pracuje jako psycholog

obszar pracy w poradni:

  • diagnoza problemów dydaktycznych i wychowawczych uczniów
  • prowadzenie zajęć grupowych dla młodzieży przejawiającej zaburzenia zachowania, w szczególności trudności adaptacyjne
  • realizacja programu profilaktyki alkoholowej w szkołach podstawowych i gimnazjalnych
  • psychoedukacja i porady dla rodziców
  • terapia rodzinna
  • mediacje rodzinne.

 

PEDAGODZY:

Katarzyna Andziak pracuje jako pedagog i terapeuta EEG Biofeedback I stopnia 

dodatkowe kwalifikacje: Licencjonowany Pedagog Specjalny z zakresu Resocjalizacji, Dyplomowany: Tyflopedagog, Surdopedagog, Oligofrenopedagog oraz Socjoterapeuta, Certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych I i II Stopnia, Dyplomowany Trener Umiejętności Społecznych, Dyplomowany Terapeuta Rodzin, Dyplomowany Edukator i Terapeuta Osób z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu, Dyplomowany Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapii Pedagogicznej, Arteterapii, Certyfikowany Diagnosta i Terapeuta Metody Warnkego, Certyfikowany Terapeuta Terapii w Wirtualnej Rzeczywistości (VR), Certyfikowany Diagnosta i Terapeuta Metody Neuroflow ATS, Certyfikowany Diagnosta i Terapeuta Indywidualnego Treningu Słuchowego - ITS GoBrayn, Terapeuta Ręki I i II stopnia, Certyfikowany Diagnosta Funkcjonalny Widzenia, Ruchu Oczu, Nauczyciel Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej, Przyrody, Chemii

obszar pracy w poradni:

  • diagnoza problemów dydaktyczno-wychowawczych uczniów na etapie edukacji wczesnoszkolnej i szkolnej
  • diagnoza gotowości szkolnej
  • orzecznictwo
  • diagnostyka funkcji widzenia 
  • diagnostyka wyższych funkcji słuchowych
  • diagnostyka i terapia EEG Biofeedback
  • psychoedukacja rodziców i nauczycieli zwłaszcza w obszarze zaburzeń przetwarzania słuchowego (APD).

 

Anna Chrapusta pracuje jako pedagog i logopeda

dodatkowe kwalifikacje: studia podyplomowe z zakresu rewalidacji, terapii ręki I stopnia, certyfikowane szkolenie z zakresu diagnostyki dyskalkulii.

obszar pracy w poradni:

  • diagnoza problemów dydaktyczno-wychowawczych uczniów na etapie edukacji, wczesnoszkolnej i szkolnej
  • terapia pedagogiczna
  • diagnostyka dyskalkulii
  • orzecznictwo
  • pomoc pedagogiczna w zakresie trudności z nauką, radzenia sobie ze stresem, regulacji emocji
  • konsultacje w zakresie psychoedukacji rodziców i nauczycieli.

 

Anna Jaglewicz pracuje jako pedagog i logopeda

dodatkowe kwalifikacje: logopeda

obszar pracy w poradni:

  • diagnoza i terapia dzieci z deficytami i opóźnieniami rozwojowymi 0-6 r. ż.
  • przesiewowe badania logopedyczne dzieci w wieku przedszkolnym
  • diagnoza i terapia pedagogiczna i logopedyczna dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
  • orzecznictwo.

 

Katarzyna Kobylak pracuje jako pedagog

dodatkowe kwalifikacje: surdopedagog, oligofrenopedagog

obszar pracy w poradni:

  • diagnoza trudności dydaktycznych wieku przedszkolnego i wczesnoszkolnego, w tym diagnoza dziecka słabosłyszącego
  • ocena gotowości szkolnej
  • orzecznictwo
  • terapia indywidualna i grupowa dzieci z deficytem słuchu w ramach wczesne wspomagania
  • terapia pedagogiczna dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym, w tym słabosłyszących,
  • przesiewowe badania słuchu PBZ (Platformą Badań Zmysłów)

 

Małgorzata Miszczyk pracuje jako pedagog

dodatkowe kwalifikacje: oligofrenopedagog, terapeuta SI, trener TUS, anglista

obszar pracy w poradni:

  • diagnoza problemów dydaktycznych i wychowawczych wieku przedszkolnego i wczesnoszkolnego
  • psychoterapia dzieci i młodzieży
  • prowadzenie „Szkoły dla rodziców”
  • terapia systemowa rodzin
  • prowadzenie grupy wsparcia dla rodziców
  • psychoedukacja i wsparcie psychoterapeutyczne dla rodziców dzieci ze spectrum autyzmu
  • diagnoza gotowości szkolnej
  • terapia pedagogiczna
  • orzecznictwo
  • prowadzenie zajęć integracyjnych oraz profilaktyka alkoholowa dla dzieci w szkołach.

 

Beata Poleszczuk pracuje jako pedagog

dodatkowe kwalifikacje: oligofrenopedagog, mediator, specjalista diagnozy klinicznej autyzmu ADOS-2, terapeuta poznawczy Instrumental Enrichment, terapia pedagogiczna, readaptacja niedostosowanych społecznie

obszar pracy w poradni:

  • diagnoza dzieci z deficytami i opóźnieniami rozwojowymi w wieku 2-6 r. ż. (w tym spektrum autyzmu)
  • diagnoza problemów dydaktycznych i wychowawczych
  • orzecznictwo
  • wsparcie dzieci, młodzieży i ich rodziców w sytuacjach trudnych wychowawczo
  • praca z dzieckiem przewlekle chorym i jego rodziną
  • warsztaty dla nauczycieli i rodziców w zakresie pracy z dziećmi z problemami rozwojowymi, wychowawczymi oraz adaptacyjnym
  • profilaktyka uzależnień w szkołach.

 

Weronika Sawicz pracuje jako pedagog, terapeuta EEG Biofeedback II stopnia

dodatkowe kwalifikacje: dyplomowany terapeuta specyficznych trudności edukacyjnych, dyplomowany terapeuta osób z całościowym zaburzeniem rozwojowym

obszar pracy w poradni:

  • diagnoza problemów dydaktyczno-wychowawczych uczniów na etapie edukacji, wczesnoszkolnej i szkolnej
  • terapia pedagogiczna
  • diagnostyka dyskalkulii
  • orzecznictwo
  • pomoc pedagogiczna w zakresie trudności z nauką, radzenia sobie ze stresem, regulacji emocji
  • konsultacje w zakresie psychoedukacji rodziców i nauczycieli
  • diagnoza i terapia EEG Biofeedback. 

 

Małgorzata Tarasiewicz-Fortuna pracuje jako pedagog

dodatkowe kwalifikacje: tyflopedagog

obszar pracy w poradni:

  • diagnoza zaburzeń rozwoju psychoruchowego u dzieci w wieku przedszkolnym
  • diagnoza pedagogiczna dzieci z trudnościami w uczeniu się w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
  • diagnoza potencjałów i uzdolnień u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
  • przesiewowe profilaktyczne badania pedagogiczne w przedszkolach
  • diagnoza gotowości szkolnej
  • indywidualna i grupowa terapia pedagogiczna wspomagająca rozwój dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
  • terapia pedagogiczna dziecka słabowidzącego
  • indywidualna i grupowa stymulacja myślenia twórczego u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
  • psychoedukacja rodziców i opiekunów.

 

Ilona Zawiasa pracuje jako pedagog

dodatkowe kwalifikacje: doradca zawodowy, szkolny organizator rozwoju edukacji, zarządzanie w oświacie, komunikacja społeczna i public relations

obszar pracy w poradni:

  • diagnoza problemów dydaktyczno-wychowawczych uczniów na etapie edukacji wczesnoszkolnej i szkolnej
  • diagnoza gotowości szkolnej
  • orzecznictwo
  • prowadzenie zajęć zawodoznawczych w szkołach
  • prowadzenie Otwartej Pracowni Edukacyjnej Pedagogów Szkolnych
  • psychoedukacja rodziców i nauczycieli.

 

LOGOPEDZI

 

Wioletta Barciś pracuje jako logopeda

dodatkowe kwalifikacje: neurologopedą, surdologopeda, terapeuta SI, dogoterapeuta

obszar pracy w poradni:

  • przesiewowe badania logopedyczne dzieci w wieku przedszkolnym
  • diagnoza i terapia logopedyczna dzieci oraz uczniów (w tym słabosłyszących i głuchych)
  • przesiewowe badania słuchu PBZ (Platformą Badań Zmysłów)
  • terapia SI
  • dogoterapia
  • organizacja i prowadzenie szkoleń otwartych dla rodziców i nauczycieli w przedszkolach i szkołach
  • orzecznictwo
  • porady dla rodziców, opiekunów i nauczycieli.

 

Edyta Jurzak-Kokotowska pracuje jako logopeda

dodatkowe kwalifikacje: neurologopeda

obszar pracy w poradni:

  • przesiewowe badania logopedyczne dzieci w wieku przedszkolnym
  • przesiewowe badania słuchu PBZ (Platformą Badań Zmysłów)
  • diagnoza i terapia logopedyczna dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym
  • porady dla rodziców, opiekunów i nauczycieli
  • terapia indywidualna i grupowa dzieci jąkających się.

 

Agnieszka Konieczko pracuje jako logopeda

dodatkowe kwalifikacje: neurologopeda, pedagog

obszar pracy w poradni:

  • diagnoza i terapia dzieci z deficytami i opóźnieniami rozwojowymi 0-6 r. ż.
  • przesiewowe badania logopedyczne dzieci w wieku przedszkolnym
  • diagnoza i terapia logopedyczna dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym
  • orzecznictwo
  • terapia wczesnej nauki czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną
  • wsparcie terapeutyczne dla dzieci i rodziców w zakresie wad słuchu oraz implantów ślimakowych.

 

Dorota Włodarczyk pracuje jako logopeda

dodatkowe kwalifikacje: neurologopeda, oligofrenopedagog, trener Bioffedback

obszar pracy w poradni:

  • przesiewowe badania logopedyczne dzieci w wieku przedszkolnym
  • diagnoza i terapia logopedyczna
  • przesiewowe badania słuchu PBZ (Platformą Badań Zmysłów)
  • terapia indywidualna dzieci słabosłyszących w wieku przedszkolnym w ramach wczesnego wspomagania rozwoju,
  • psychoedukacja rodziców i opiekunów.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szukaj

Adres Poradni

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Jeleniej Górze

58-560 Jelenia Góra

ul. Wolności 259

tel. 75 647 30 01
kom. +48 533 991 796
fax 75 647 30 03

Czynne:
pon. czw.: 8.00 - 17.00
piątek: 8.00 - 16.00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Oglądający stronę

Odwiedza nas 637 gości oraz 0 użytkowników.